fredag 1. juli 2011

Oddbjørg minte meg på her ein dag at eg faktisk har ein blogg!!
Heilt ærleg kan eg sei at eg hadde gløymt at eg hadde ein....det seier litt om kor mykje eg har skrive her i det siste, men også ein del om kor god (dårleg) hukommelse eg har! Passord for å logge på var også heilt vekke, men maskina har betre minne enn meg ;)

Så no har eg eit forsett; skrive nokre oppdateringar framover! Eg lovar, eg skal verkeleg prøve!!=)

Men no er det dessverre altfor seint til å skrive noke fornuftig, for eg må nok legge meg.

Eg kryssar alle fingrane for at eg skal klare å hugse at eg har ein blogg framover....:p

2 kommentarer:

  1. HeyHey!!! Dette her blir jo stas! Bra saker, velkomen tilbake:)

    SvarSlett
  2. du takk for det!!=)
    beklager at ej e så vannvittig treg å svare til dej her...!!
    men skal bli flinkere altså! jobba med saken ;)

    SvarSlett