torsdag 17. september 2009

turistar

Kva ser dei her? (Kristine, Mari og Conrad)

Jo, her ser me faktisk Gokstadskipet!



Mari og Conrad er svært interesserte:)



Thuneskipet, kult eller kva?






Kristine fann seg ein flott plass å stå og fundere over ting

Eg med eit lurt smil, som pappa seier at ikkje lovar godt;)

Eg innser at han vel kanskje kan ha eit poeng der eg sit og ser etter folk eg kan skremme......






Kristine er òg fascinert av Thuneskipet

Skulle berre mangle når det var så kult:)





Osebergskipet


Gravhytta frå Osebergskipet, der den mektige kvinna låg

Mellom tinga som ho hadde med seg var denne sleden, som var temmelg makaber! Ein kan sjå at folka er nagla gjennom halsen; Mari er sjokkert i bakgrunnen.

Skomoten kjem att etter 1200 år..... Osebergkvinna hadde nemleg desse:)







Mari og måsen ser utover hamna

Måsen ser igrunn temmelig fornøgd ut, sjølv om han ikkje fekk noko å ete.
Forresten, Trygve; kan du fortelje meg kva måse dette er, og om det er han eller ho?


Mari og Kristine, mine flotte sambuarar!

Eg og Kristine på festninga

Conrad, Kristine og meg

1 kommentar:

  1. Heisann
    Beklager seint svar, je har liksom ikke vøri inne på bloggen før nå. Fuglen er en Larus canus, bedre kjent som fiskemåke. ser ut til å være en årsunge, klarer ikke å si om det er ho eller hann ut i frå bilete.

    Bra jobba forresten, selv om det selvsagt byr litt imot når en hører om folk som bare går forbi en sulten stakar uten å gi ham mat...
    Hilser derfor frå lukas 10, 26-36 som ei lita påmining. Foreslår at du ikke leser Matteus 25,42ff

    SvarSlett